Folkpay

Klarna

KlarnaKlarna biedt veilige en gebruikersvriendelijke betaaloplossingen voor webshops. Het bedrijf is in 2005 opgericht met als doel e-commerce veiliger en eenvoudiger te maken. De diensten van Klarna zijn gebaseerd op het concept van betaling na levering. Dit betekent dat consumenten de bestelde artikelen eerst ontvangen en daarna pas betalen. Klarna neemt daarbij alle krediet- en frauderisico‟s van de webshops over, zodat de webwinkeliers gegarandeerd uitbetaald krijgen. Momenteel zijn de betaaloplossingen van Klarna in meer dan 15.000 webshops in Duitsland, Nederland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Oostenrijk en Finland geïntegreerd. De diensten van Klarna zijn al door meer dan 10 miljoen consumenten gebruikt.

Klarna Factuur – eerst zien, dan betalen
Met Klarna Factuur hoeven consumenten pas te betalen nadat zij de aankoop hebben ontvangen. Ze plaatsen een bestelling door alleen hun top-of-mind gegevens (NAW-gegevens) in te vullen in uw checkout. De klant krijgt de aankoop thuis met de factuur (of deze wordt per e-mail verzonden). Deze factuur dient binnen 14 dagen na de factuurdatum te worden voldaan aan Klarna. Dit alles zorgt voor meer vertrouwen in uw webshop en geeft u klanten de meest aangename shopexperience. Dit verlaagt het aantal afgebroken bestellingen en verhoogt dus uw omzet.

Klarna Account – Verhoog de koopkracht van uw klanten
Ook voor de deelbetalingsdienst Klarna Account geldt: shoppen zonder het vrijgeven van privégegevens en eerst zien, dan betalen. Met Klarna Account kunnen klanten al hun Klarna aankopen verzamelen op één maandelijkse factuur welke ze vervolgens in delen kunnen betalen. Klarna Account biedt uw klanten de optie om zelf te beslissen hoeveel van het aankoopbedrag ze elke maand betalen; alles in één keer, het minimale maandelijkse bedrag of elke maand een flexibel bedrag. Op deze manier worden grote aankopen opgedeeld in kleine deeltjes en hebben uw klanten met meer koopkracht en u dus meer omzet!

De voordelen voor u op een rij:
- Verhoging van uw omzet en conversie
- U krijgt altijd uitbetaald
- Makkelijke integratie
- De hoogste acceptatiegraad
- Minimale administratie

Kosten Klarna

Aansluitkosten: €299

Maandelijkse abonnementskosten: €29

Factuurkosten: €1,69

Procentuele kosten voor iedere factuur: 3,25%

Klarna Account: 5,5%

Koppeling met payment service providers (psp’s)

Klarna heeft een directe koppeling met verschillende payment service providers, te weten:

- Sisow

- Adyen

- DocData Payments

- Worldpay

- Ogone

- Card Gate

Het is ook mogelijk om achteraf betalen via Klarna direct in de gateway te implementeren. Om Klarna direct, zonder tussenkomst van een psp, in uw afrekenproces op te nemen, registreert u zich direct bij Klarna. Wij raden aan om daarbij gebruik te maken van de registratielink, zodat u direct bespaart (€299,-) op de aansluitkosten bij Klarna!

Korting op de registratie bij Klarna

Maak gebruik van de registratielink voor Klarna en profiteer van een direct actietarief! Als u zich via pspcheck.nl bij Klarna registreert betaald u geen aansluitkosten (bespaar dus direct €299,-)!

Help uw collega ondernemers in hun keuze en schrijf ook een recensie over Klarna!




2 Reviews van “Klarna”

    Review door Bandolino.nl, december 15, 2010

    We hebben Klarna nu een tijdje aan het werk. Overall conclusie: positief.
    De aanleiding om met een factoring maatschappij in zee te gaan is dat we de klanten een mogelijkheid willen bieden om achteraf te betalen zonder zelf de sores te hebben.

    Dit doel is zeker gehaald. We hebben rondom de sinterklaasperiode toch een aardig aantal orders op deze manier uitgeleverd. Uitbetaling van Klarna is netjes op tijd, technische ondersteuning in orde en de modules voor oscommerce en magento werken naar behoren.

    Minpuntjes: bedrijven kunnen niet afrekenen met Klarna, dus daar hebben we meer werk aan. Verder is de krediet check ondoorzichtig. Daardoor haken ook klanten af omdat ze de melding krijgen dat ze niet kredietwaardig zijn als ze een verkeerd telefoonnummer invullen.

    Een stijging van de conversie hebben we niet direct kunnen constateren.

    Review door speedtoysmodelbouw, maart 13, 2011

    Ik werd een jaar geleden door klarna gebeld of ik intresse had in een betaal module met achteraf betalen,ze zochten special webshops met prestashop http://www.speedtoysmodelbouw.nl
    ik had geen intresse op dat moment en heb het afgewezen,na 3 maanden werdt ik weer gebeld en ben er toen op ingegaan ik was benieuwd of het werkte de opstart kosten van 400 euro vond ik nog al aan de hoge kant maar ja wie nie waagt wie niet wint,module geinstalleerd en hij werkte niet,terwijl hun module het beste werkt in prestashop zeiden ze,modelue laten aanpassen door datact kosten 195,- euro en het maandelijkse abbonement van 29 euro werden de kosten al meteen heel hoog.
    toen kwamen de eerste bestellingen binnen en er werden een paaar bestellingen geweigerd aan de deur door de klant,ik krijg van klarna een overzicht van de betalingen en ik moet wel de kosten betalen voor de factuur en kredietcheck voorbeeld bestelling van 243,- euro werd door klant geweigerd en ik moets in totaal 12,42 betalen aan klarna voor de factuurkosten en ik heb het pakket verzonden 6,75 dus kost het mij 19,- euro en niks verdiend ik probeerde klara te bellen maar helaas geen succes,
    toen heb ik een negatieve reactie geplaatst op een forum op een zondag en maandag om 9 uur belden ze meteen op,het was een beetje misgegaan in de comminucatie en voor alle kosten die ik gemaakt had kon ik een factuur naar hun sturen en deze zouden ze betalen als ik het negatieve bericht op het forum had verwijderd,da doe ik dan maar dan heb ik in iederegeval mijn kosten terug.
    wij als webshop houders moeten ook de kosten betalen voor de krediet check van klarna als klant wordt geweigerd dan moeten wij de kosten hiervoor betalen
    maar nu weer problemen met klarna pakketen verstuurd op donderdag en vrijdag worden vandaag om 9:30 geannuleerd door klarna hoe kunnen ze na een paar dagen de bestellingen annuleren.
    weg product en geen geld.
    Denk hier goed overna voordat u met klarna begint want het kan u een hoop geld gaan kosten als ze elke keer hun handjes ervanaf trekken.
    Toen ik begon met klarna werd bijna geen 1 bestelling geannuleerd nu worden bijna alle bestellingen geannuleerd hoe zou dat kunnen,als ik in mijn account kijk kun je zien dat de meeste klanten niet betalen bestellingen van gegin november staan nog open,een niet betaalende klant komt ook niet meer terug.
    Ik heb vandaag ook de module verwijderd uit mijn webshop,ben er helemaal klaar mee het heeft mij teveel geld gekost

    Lees verder: http://www.webwinkelweblog.nl/betalen/achteraf-betalen-met-klarna-nog-geen-succes.html#ixzz1GTkrQdFF

Schrijf een Review

Overall Rating
Prijs
Aanbod Betaalmiddelen
Helpdesk Support
Implementatie in Webshop