Folkpay

MultiSafePay

Multisafepaylogo1Multisafepay is een collecterende PSP met een ruim aanbod aan betaalmiddelen. Iedereen in uw webwinkel kan gebruik maken van MultiSafepay. Laat uw klanten betalen via iDEAL, Visa, Master Card, Bankoverboeking (NL en BE), Mister Cash of diverse buitenlandse betaalmethoden. Uiteraard worden uw MultiSafepay-transacties uitgevoerd volgens strikte veiligheidseisen.

De grote voordelen van MultiSafepay:

  • Alle betaalmethoden accepteren
  • Snelle implementatie: binnen 1 uur online
  • Géén maandelijkse of andere vaste kosten
  • iDEAL-transacties slechts 49 cent!
  • Mogelijkheid tot dagelijks uitbetalen
  • Gratis ongelimiteerd webwinkels onder één account aansluiten
  • Gratis tools om uw omzet te bevorderen

Betaalmiddel

Land van gebruik

Beschikbaar bij PSP

iDeal

NL

JA

Eenmalige/doorlopende machtiging

NL

JA

Rabobank MiniTix (Hyves Afrekenen, Rabo SMS Betalen)

NL

X

Visa, Master Card

Wereldwijd

JA

American Express/AMEX

Wereldwijd

X

JCB/CUB

Wereldwijd

X

Diners Club

Wereldwijd

X

Maestro

Wereldwijd

JA

SMS en 0900- IVR telefoonbetalingen

Wereldwijd

X

Click and Buy

Wereldwijd

X

SofortBanking

Europees

JA

PayPal

Wereldwijd

X

Achteraf betalen

Wereldwijd

JA

Mister Cash/Bancontact-Banksys

BE

JA

KBC Online /CBC Online

BE

X

ING Homepay

BE

X

Dexia Direct Net

BE

X

Centea Online

BE

X

Tunz

BE

X

Giropay

DE

JA

ELV

DE

X

Paysafecard

Wereldwijd

X

WebMoney

RU/Wereldwijd

X

UKash

Wereldwijd

X

FasterPay

UK

X

Maestro UK, Solo

UK

X

Carte Bleue

FR

X

Aansluitkosten: €74,95

Maandelijkse abonnementskosten: GRATIS tot €45,-

Vergelijk Multisafepay met andere PSP’s op prijs –> Internetkassa.nu

Maak gebruik van de registratie link voor Multisafepay via IPS/Internetkassa.nu en je profiteert direct van een exclusieve korting van €50,- (50 EURO) op de aansluitkosten van het Fast Checkout- of Connect-pakket van MultiSafepay.

Om de integratie en implementatie van de internetkassa van Multisafepay met de webshop software te bevorderen zijn er kant en klare webshop plugins op het internet te vinden.

Een dergelijke webshop plugin voor een koppeling met Multisafepay is mogelijk voor o.a. Biedmeerwebwinkels, shoptrader, directshop, mijnwinkel, Vivendo, One Stop Webshop, oscommerce, Amember, interspire webshop, XT-Commerce, CREloaded, Moodle, virtuemart, cubecart, zencart, magento, prestashop, cscart, xcart en übercart software en populaire weblog en CMS software zoals Joomla en WordPress.

Veel van deze kant en klare plugins zijn bij Multisafepay zelf verkrijgbaar en kun je direct van hun website downloaden.

Ook overstappen naar Multisafepay vanaf een andere Payment Service Provider is erg makkelijk vanwege de simpele overstapservice.

Help uw collega ondernemers in hun keuze en schrijf ook een recensie over Multisafepay!




25 Reviews van “MultiSafePay”

    Review door François, oktober 1, 2009

    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 33333

    PRima psp om mee te starten!
    Zeer voordelige transactiekosten en veel betaalmiddelen wat handig is voor buitenlandse klanten.
    Minpuntje is wel het extra registratiescherm voor nieuwe klanten, maar voor de rest prima bedrijf en ga binnenkort mijn abonnement waarschijnlijk upgraden naar een connect abonnement!

    Review door Bono, oktober 12, 2009

    • 22222
    • 22222
    • 22222
    • 22222
    • 22222

    Wat is er zo geweldig aan Multisafepay?!
    Die extra drempel in het afrekenproces waar niemand op zit te wachten zeker?!
    Nog steeds niemand die mij een goede reden heeft kunnen geven waarom ze dit in hun kassa hebben opgenomen.
    Ook vond ik het een erg trage kassa tijdens het afrekenen, dat heb ik wel eens beter meegemaakt.
    Voor alle duidelijkheid, ik heb zelf geen Multisafepay kassa maar heb er wel eens een transactie mee afgerekend waardoor ik in ieder geval zeker weet dat ik deze PSP niet zal gaan gebruiken in de toekomst!

    Review door Michael J., oktober 12, 2009

    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 33333

    Helemaal niets op Multisafepay aan te merken en vind dan ook dat “Bono” iets te ver gaat in zijn uitlatingen, ookal moeten we ieders mening respecteren….

    Wat betreft François is het denk ik een heel slim idee om over te stappen naar een connectacount waardoor je de door Bono zo verguidse extra drempel kwijt bent en gebruik kan maken van een uiterst professionele kassa. Want dat is het natuurlijk wel, en zeker gezien de prijs is er in Nederland denk ik geen betere prijs-kwaliteits verhouding te vinden.
    Mijn complimenten aan het team van Multisafepay die mij in ieder geval erg goed opweg geholpen hebben waardoor ik zeer snel kon beginnen met het accepteren in mijn webshop.
    Ga zo door!

    Review door Andy, november 16, 2009

    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Gewoon een connect abonnement nemen, kan al vanaf 45euro per maand.
    Complete is inderdaad niet veel soeps, maar connect bevalt prima en vallen de transactiekosten erg mee.

    Mvg,

    A.

    Review door J. Post, december 23, 2009

    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Mijn implementator werd blij van multisafepay. Makkelijk en snel te implementeren door de plugin. Het connect pakket was voor ons de goedkoopste oplossing.

    Review door Bob, februari 14, 2010

    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik werk nu een jaar hiermee en na een super snelle integratie, niets anders dan gemak en geen klachten gehad.

    Review door R&M Company, maart 27, 2010

    Sinds november 2009 gebruiken wij met veel plezier het zogenaamde Connect Pakket van MultiSafePay. Inmiddels hebben wij zelf deze iDEAL module geimplementeert bij 3 verschillende webshops. Als programmeur werden wij blij van de duidelijke handleiding en voorbeelden van integreren binnen de bestaande webshop van de betaalmogelijkheden. Middels het aanroepen van de MultiSafePay API is het kinderlijk eenvoudig om de status van de betalingen op te vragen en de klant vervolgens naar de juiste pagina door te linken. Indien iemand hulp hierbij nodig heeft bied ik mij aan om hierbij te helpen :)
    MSP is goedkoop, eenvoudige koppeling van meerdere webshops aan dezelfde betaalrekening, volledige integratie van iDeal binnende webshop, dagelijkse uitbetaling, meerdere betaalmogelijkheden en superhandige DashBoard voor o.a. omzet overzichten, downloads voor import in je boekhoudprogramma en statistieken.

    Review door Bas, april 19, 2010

    • 11111
    • 22222
    • 44444
    • 33333
    • 33333

    Erg jammer dat er een extra stap zit m.b.t. de registratie. Ze willen zelf als bank/online portemonnee gaan fungeren over een tijdje waardoor ze nu volop bezig zijn gegevens te verzamelen..

    Technisch is alles prima in orde, ben alleen van mening dat vele klanten zullen afvallen bij deze extra stap wat omzet kost voor de webwinkelier.

    Wij werken nu met idealbetalen.com die heeft dezelfde voordelen en geen registratiescherm..

    Review door Jonathan, mei 4, 2010

    Zonde van de extra registratie stap, weer klanten die weglopen, wel een uitgekiende manier van multisafepay om een compleet klantenbestand aan te leggen van de webshop, niet voor wederverkoop hoop ik.

    Review door Petra, mei 25, 2010

    • 33333
    • 33333
    • 44444
    • 22222
    • 22222

    Ik heb MSP in mijn webshop gehad maar verkopen verloren doordat klanten geen zin hadden een account aan te maken bij MSP en zou ik zelf ook geen zin in hebben. Gebruik nu XIB payments, erg tevreden over qua product.

    Review door Henk, augustus 2, 2010

    Wij maken nu enkele maanden gebruik van MSP. De helpdesk is erg goed bereikbaar wat erg prettig is. Toch zijn we over een aantal zaken kritisch.

    Ten eerste hebben we veel (dagelijks) problemen van klanten die niet kunnen betalen. Of ze mailen waarom ze in vredesnaam een account moeten aanmaken of hun CCard wordt geweigerd door Multisafepay. Dat laatste komt doordat MSP erg kritisch is op CC’s Als je bijvoorbeeld besteld in Duitsland met een Amerikaanse card kom je er al niet doorheen. Op zich prettig zo’n screening maar naar onze mening wel erg streng en geeft met veel bestellingen ook veel vragen/problemen.

    Veel ernstiger is het als eerste genoemde verlies van klanten door de extra stappen. Het is inderdaad een feit dat klanten simpelweg niet kopen vanwege het moeten aanmaken van een account bij MSP. We krijgen daar bijna dagelijks mails over.

    Hoe dit bij het Connect pakket zit weet ik niet en eerlijk gezegd zijn we een beetje huiverig om dit te ontdekken.

    Het is jammer dat MSP niet een goed werkende (zonder aanmelding) basis pakket heeft waarna wij prima hadden willen overschakelen op een Connect Pakket vanwege de mogelijke voordelen.

    We zijn begonnen met het basispakket om eens rustig te kijken hoe het werkt en of het bevalt. Als je dan tegen deze problemen aan loopt ben je toch geneigd naar een ander te gaan terwijl het Connect pakket misschien wel prima is.

    Hopelijk posten snel meer mensen reacties en ervaring op deze website want dat is wel zo handig!

    Review door Wendy, oktober 29, 2010

    • 33333
    • 22222
    • 44444
    • 44444
    • 55555

    Wij maken gebruik van het duurste pakket. Het werkt prima maar ik vind het grote nadeel van MSP dat ze in grote letters op hun website hebben staan dta er geen maandelijkse kosten zijn maar die zijn we wel degelijk. Afhankelijk van het aantal transacties die je doet betaal je 30 euro of 45 euro per maand. Dit wordt omschreven als betalen voor een vast aantal transacties maar ook al heb je nul transacties of 4000, dit bedrag betaal je altijd alleen de hoeveelheid bepaalt de 30 of 45 euro. Mijns zinziens dus een verkapte vorm van maandelijkse kosten van minimaal 30 euro. Reactiesnelheid en bereidwilligheid om te helpen is ok.

    Review door Wendy, oktober 29, 2010

    Sorry voor mijn typefouten in het berichtje hierboven.. Ik lees het nu pas terug en had wel even op mogen letten :-(

    Review door Peter, april 12, 2011

    Ik maakte als ontwikkelaar voorheen veel gebruik van MSP en raadde deze altijd aan aan mijn klanten. Ben nu overgestapt naar Mollie omdat MSP sinds kort gebruikers verplicht een account aan te maken. Grote misstap.

    Review door van de Laar, juni 2, 2011

    • 11111
    • 33333
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Wij zijn benaderd door Multisafepay en wilden met hun in zee gaan. Na wat technische vragen werd me beloofd dat ik zou worden teruggebeld door een technische adviseur. Enkele dagen later werd me gevraagd hoe de tests verlopen waren. Toen ik zei dat ik niet gebeld was vonden ze dat erg vervelend en zou diezelfde dag gebeld worden om mijn technische vragen beantwoord te krijgen.
    Ik heb zelf nog eenmaal proberen te bellen en dat leverde weer niets op. Ik ben nu 4 maanden verder nog op dat telefoontje aan het wachten. Ik heb daardoor geen zin meet in MSP. Buckaroo gaat hun plaats innemen, zij reageren erg snel op mijn mailtjes dus dat gaat nu al beter. En wij vinden die gratis optie van MSP met als bijkomstigheid dat extra registeren erg ouderwets en onnodig, bied het dan niet aan.

    Review door De Vries, juni 22, 2011

    • 11111
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Service en support zijn ronduit slechts. Betalingen naar je eigen rekening lopen bwust vertraging op (men vangt zelf de rente). Transacties van klanten die door het credit card filter onterecht tegengehouden worden, worden zonder pardon verwijderd zonder de ondernemer te informeren. Er is geen 24/7 support, men gaat zelfs tijdens de lunch offline.

    Kortom, echte een PSP om niet bij aan te sluiten.

    Review door Pang, augustus 15, 2011

    • 11111
    • 33333
    • 44444
    • 11111
    • 33333

    Waarschuwing !! Ga niet met Multisafepay in zee !!

    Nadat we op 18-7-2011 contact hebben gezocht is het inmiddels 15-8-2011 en kunnen we nog geen gebruik maken van Multisafepay. De keren dat we met de online chat contact hadden worden we dood leuk verwezen na (naam verwijderd door Moderator) die het in behandeling heeft!?

    We moeten er eerlijk bij zijn dat we 2 keer met een website niet een klangt niet kon helpoen omdat deze een bestelling plaatste terwijl de site nog niet online was. Maar goed deze klanten hebben hun geld retour ontvangen en is het geen reden om mijn account te blokkeren!!

    Op dat moment een goede keuze want hij was niet online, echter is onze nieuwe webshop bijna klaar maar nu kunnen we na vele duizenden euros in de webshop te hebben gestoken niet meer het accoutn activeren.

    Zoals vermeld contact zoeken met hun is onmogelijk!! Mocht het toch zijn gelukt word je dus zogenaamd doorverwezen dat ze er intern mee bezig zijn!!

    Wees gewaarschuwd !! hoor steeds meer slechter verhalen over hen…

    Review door TORC, december 9, 2011

    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 55555
    • 44444

    Wij zijn reeds één jaar klant van MultiSafepay en zijn (nog steeds) zeer tevreden. Wanneer je een probleem hebt kun je ze gewoon telefonisch bereiken op een lokaal nummer en wordt je goed geholpen.

    Wij zijn een organisatie met momenteel 4 webwinkels en zijn overgestapt van Mollie naar MultiSafepay. Dit in verband met betalingen via creditcard (dit kan bij Mollie niet)

    Ik snap de bovenstaande berichten niet. Wij zijn dus zeer tevreden.

    Review door Pascal-Lampen, februari 22, 2012

    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Onze shops hebben bijna 3 jaar MultiSafePay Fast-Checkout gebruikt voor alle betalingen behalve iDEAL (iDEAL liet ik rechtstreeks verlopen via iDEAL-basic van de ING-bank).

    Daar was ik voldoende tevreden over, behalve over GiroPay (soort iDEAL voor Duitsland). Teveel Nederlandse klanten dachten dat het een AcceptGiro was.

    Nu zijn we sinds de problemen bij ING met 8 shops volledig overgestapt op MultiSafePay Connect.
    Ik ben daar zeer tevreden over! Bij ons is geen extra “registratie”-stap van toepassing. Betaling gaat in de de eigen look en feel van de verschillende shops. Pluspunt: Ben erg tevreden over de automatische ‘herinneringen’ die de klanten krijgen wanneer een betaling (nog) niet is voldaan. Scheelt weer een hoop administratieve last met nabellen en mailen van klanten en daarbij is het betalingspercentage een stuk hoger!

    1 puntje van kritiek: Overboeking gaat ook via MSP. Hierbij hebben we een paar overboekingen van klanten gehad met enige vertraging van de betaal-bevestiging (plusminus: 4 werkdagen), wat ik persoonlijk te lang vindt.

    Review door Roger Dresselaerts, mei 6, 2012

    • 11111
    • 11111
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Slechte ervaring met Connect 300,

    Vooraf aangevraagd of betalingen voor een erotische website een probleem zou zijn. Dit was geen probleem.
    Gekozen voor Connect omdat registratie door mijn klanten bij Multisafepay niet wenselijk is.

    Eens het syteem liep wilde Multisafepay plots een account met toegang tot het systeem. Ik gaf aan dat dit kon, maar enkel ‘life’, wat wil zeggen dat ze gedurende hun tests zichtbaar zouden zijn op de erotische website met telefoonnummer zoals elke klant (escorts, privedames etc). Dit kon voor hen niet en account werd na initiele aanvaarding om die reden alsnog geweigerd.

    Op zich alle begrip al heb ik wel een beetje het idee “zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten”.

    Waar ik echter geen begrip voor had is dat ze voor de twee weken dat het systeem life stond heel gewoontjes behalve de maandelijkse bijdrage ook de eenmalige registratiekosten a 75 euro van de gemaakte inkomsten inhielden.

    Waar ik nog minder begrip voor heb is dat op reakties van mij via e-mail hierop geen enkele reaktie meer volgde.

    Review door Rogier van Dokkum, mei 14, 2013

    • 11111
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 33333

    Bijzonder slechte ervaring!

    Gekozen voor Connect 300 van MultiSafePay. We ijn bijzonder geschockeerd door de slechte service. Giropay werkte totaal niet, en Sofort Banking had gevaarlijke bijwerkingen. Tot slot zijn we als klant weggejaagd, omdat “we jullie niet willen”!

    1. Giropay werkt niet. Wij verkopen aan veel Duitse klanten en Giropay is noodzakelijk. Maar MultiSafePay krijgt Giropay zelf niet aan de praat. Zelfs de test-modus werkt niet. Ik heb dit aangekaart via hun support systeem. Op mijn meldingen wordt schaapachtig gereageerd en niets ondernomen. Op moment van schrijven werkt Giropay nog steeds NIET. MultiSafePay adverteert doodleuk met Giropay, maar kan deze dienst helemaal niet leveren. Het lijkt wel alsof wij de enige gebruiker van Giropay zijn. Ze kennen hun eigen technische systeem dus niet.

    2. We hebben bewust gekozen voor 3-4 betaalwijzen, zonder credit cards. Echter, na het annuleren van Sofort Banking kwam de klant terug op een overizcht met álle betaalwijzen. Zodat alsnog Credit Card beschikbaar was, terwijl we dit niet wilden aanbieden. Ook op deze technische klacht werd schaapachtig gereageerd. De telefonische helpdesk “kon het niet nabootsen” totdat we hem stap voor stap door het proces loodsten. Toen viel het kwartje: inderdaad, alle betaalopties kwamen tevoorschijn, terwijl dat niet zo ingesteld was. De helpdesk leeft met het idee: het ligt altijd aan de klant tot het tegendeel bewezen?

    3. Amper een week na onze aanmelding komt het telefoontje: of we onze nieuwe website willen weghalen, want “we willen jullie niet”. Nadat we eerste de procedure met success hebben doorlopen (wettelijke eisen webwinkel), worden we een week later verzocht om vriendelijk op te rotten. Wij verkopen digitale software (voor OpenCart e.d.) en dit kan kennelijk niet door de beugel. We hebben ze op hun algemene voorwaarden gewezen, waarin helemaal niets staat over de criteria voor webwinkels. Via het admin paneel kun je zelf nieuwe websites toevoegen. De websites worden willekeurig getoetst. MultiSafePay kon geen criteria zwart op wit overleggen. Het argument om ons te dumpen was letterlijk:

    “We willen jullie niet.”

    We hebben ze er driedubbel op gewezen, dat wij aan alle wetgeving omtrent de Wet Koop op Afstand voldoen. Het lijkt erop dat bepaalde medewerkers op eigen houtje uit jaloezie websites willen afsluiten. Wie goed verdienen kan, hoort kennelijk niet op MultiSafePay.

    Bizarre ervaring. Intussen overgestapt op Buckaroo. Geen enkel probleem.

    Review door Nick, maart 2, 2015

    • 11111
    • Not Rated
    • Not Rated
    • 11111
    • Not Rated

    Ik heb een offerteaanvraag gedaan en werd binnen een half uur terug gebeld.

    Ik heb uitgelegd dat ik een website heb waarin een online cursus wordt verkocht en dat mensen nu al een aantal dingen kunnen kopen zoals T-shirts, cursusonderdelen etc.

    Verder legde ik uit dat we op het moment ook op een crowdfunding-website stonden.

    Toen ik dat vertelde werd er door de helpdesk ontzettend bot gereageerd en bleef ze zeggen dat ze niets met crowdfunding doen.

    Ik beaamde dat en probeerde over te brengen dat dat de reden niet was waarom ik een offerte aanvraagde en dat dat bijzaak was.

    Er was geen conversatie meer mogelijk voor de helpdesk en er werd totaal geen terugkoppeling gemaakt.

    Review door Matti, september 16, 2016

    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    zeer slechte communicatie met de klant. Sturen verkeerde mails waarin staat dat de betaling niet is doorgegaan terwijl dit wel het geval is. hierdoor dubbel betaald en extra kosten gemaakt voor het recht zetten. geen enkele vergoeding gezien en zelfs geen excuses aangeboden gekregen. Zéér slechte bedrijf, te vermijden ind e toekomst! Supportdesk onvriendelijk

    Review door Ronald, april 4, 2017

    • 22222
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Let op:
    – Multisafepay communiceert heeel erg slecht (geen typefout!)
    – Multisafepay gijzelt naar eigen inzicht je tegoeden, terwijl je zelf aan al hun voorwaarden voldoet
    – Bij multisafepay ben je een nummer, ook als je een grote klant bent.

    Mijn advies: zoek een ander.

Schrijf een Review

Overall Rating
Prijs
Aanbod Betaalmiddelen
Helpdesk Support
Implementatie in Webshop